نقاشی ساختمان در کرج منطقه دو

نقاشی ساختمان در کرج منطقه دو

نقاشی ساختمان در کرج,

نقاشی ساختمان کرج خانه کرج,

نقاشی ساختمان کرج,

معلم نقاشی در کرج,

استخدام مربی نقاشی در کرج,

نقاشی در ساختمان,

ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج,

نقاشی ساختمان در پرند,

نقاشی ساختمان در مشهد,

نقاشی ساختمان در تهران,

آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان,

نقاشی ساختمان در ترکیه کار,

هزینه نقاشی ساختمان در 90,

کتابی در مورد نقاشی ساختمان,

قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان,

مدل نقاشی ساختمان در راهرو,

ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان

 

انواع رنگ در دكوراسيون داخلي

logo.gif (368×86)

رنگها در دو بستر اصلي در محيط استفاده مي شوند:

1. پوشش هاي اصلي فضاها شامل: ديوار،‌كف، سقف و درب ها

2. لوازم دكوراسيون شامل: مبلمان، ‌پرده، فرش و مانند آن

kkkkkk.gif (400×150)

درمقام مقايسه اين دو قالب با هم از لحاظ نقش در دكوراسيون، پوشش هاي فضا از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد. چون نسبت به لوزام دكوراسيوني ثابت تر بوده و به گونه اي نقش پس زمينه را براي آن لوازم اجرا مي كنند. در ميان اين پوشش ها ديوارها و سقف ها به جهت وسعت بيشتر، در فضاي ما جايگاه ويژه اي دارند و ميزان تأثيرگذاري آن بر ديگر لوزام دكوراسيوني چشمگيرتر است. و گذشته از موضوع تأثير بر روي ديگر لوازم محيط، ديوارها و رنگ انتخابشون در تغيير وسعت و نور فضا نيز بسيار مؤثر است.

برای استفاده رنگ ها در ساختمان طبق همان جدول رنگها، اول بيائيد رنگهاي مورد علاقه خود را نسبت به فضايي كه مي خواهيد در خانه تان ايجاد كنيد مثلا آرام بخش و يا

پر انرژي ، براي ايده گرفتن هم مي توانيد از كمد لباسهاتون و يا اشياي مورد علاقه و حتي از تابلوها و پوسترها نيز الهام بگيريد. سپس بخش هاي مختلف خانه را دقت كنيد يك يا دو رنگ را براي يك قسمت انتخاب كنيد و سپس از دو رنگ متمم براي ايجاد آرامش استفاده كنيد. درمرحله بعدي بيائيم از قانون 10-30-60 استفاده كنيم يعني پوشش هاي اصلي كه همان رنگ هاي غالب است 60% ،رنگ هاي دكوراسيون 30% و رنگ هاي بعدي 10% .DSC00470-e1504702371643.jpg (225×300)

پوشش هاي اصلي در فضاي ان نقش بسيار مهمي را در دكوراسيون دارند چون حجم بسيار وسيعي را دربرمي گيرد و ما بايد سعي كنيم رنگ پوشش هاي اصلي روشن تر از همه رنگهاي مصرفي دردكورمان باشد مثلا سقفي كه با رنگ سفيد پوشيده شده باشد باعث مي شود خانه اي روشن و بزرگتر داشته باشيم بنابراين براي فضاهاي كوچك و كم نور انتخابي ايده آل است. رنگ سفيد خالص با نور طبيعي يك رنگ كاملا گرم و با نورهاي مصنوعي رنگ سرد به نظر مي رسد.

بنابراين با اضافه كردن نورهاي زرد و قرمز و قهوه اي در كنار نورهاي مصنوعي مي تونيم آن را گرمتر كنيم همچنين رنگ سفيد براي فضاهايي با معماري قديمي بسيار ايده آل است.





:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان در کرج, نقاشی ساختمان کرج خانه کرج, نقاشی ساختمان کرج, معلم نقاشی در کرج, استخدام مربی نقاشی در کرج, نقاشی در ساختمان, ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج, نقاشی ساختمان در پرند, نقاشی ساختمان در مشهد, نقاشی ساختمان در تهران, آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان, نقاشی ساختمان در ترکیه کار, هزینه نقاشی ساختمان در 90, کتابی در مورد نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان, مدل نقاشی ساختمان در راهرو, ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان, انواع رنگ در نقاشی ساختمان, ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان, انواع رنگها در نقاشی ساختمان, نمونه سوالات نقاشی ساختمان در, راهنمای ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان در سال 91, ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان, ترکیب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان, جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان, جستجوی کار نقاشی ساختمان در اصفهان, نقاشی ساختمان در ایران نمونه عکس, قیمت نقاشی ساختمان در سال 90, لیست قیمت نقاشی ساختمان در مشهد, فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان, ترکیب و ساخت رنگ نباتی در نقاشی ساختمان, آموزش تصویری سنگ نما در نقاشی ساختمان, مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در اصفهان, بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران, دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت, برق ساختمان در کرج, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 19 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: